فروش و نصب درب اتوماتیک پارکینگ

جک های درب پارکینگ

شرکت سیطره موفقیت امیدان (سما) با بهره گیری از بهترین متخصصان در زمینه فروش و نصب  درب اتوماتیک پارکینگ،سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین جک ها کرده است.

سما الکترونیک با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب  در زمینه فروش و نصب درب برقی پارکینگی اتوماتیک ریموت دار در کرج و تهران خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و با کیفیت ترین محصولات برای مشتریان گرامی فراهم می کند .

راهنمای خرید جک:

  1. وزن : سنگین یا سبک بودن هر لنگه درب
  2. تعداد تردد: میزان تردد در شبانه روز
  3. اندازه عرض هر لنگه درب

جک

جک ها تجهیزاتی هستند که برای اعمال نیرو و … در زندگی انسانها جایگاه ویژه ای دارند.انواع جک های پارکینگی مناسب برای باز وبسته کردن درب های اتوماتیک ،فلزی،پارکینگ ،ورودی ساختمان و … در شرکت سیطره موفقیت امیدان (سما) با خدمات پس از فروش و نصب ارائه می شود.

نحوه انتخاب جک برای انواع ساختمان ها

درب برقی

در ساختمان هایی که تعداد طبقات زیاد است و از درب های سنگین استفاده می شود بنا به بالا بودن تردد در ساختمان از جک های هیدرولیکی استفاده می شود.در ساختمان هایی که تعداد طبقات آن کم است از درب سبک استفاده می شود زیرا تعداد تردد ساختمان طی شبانه روز پایین است از جک های مکانیکی استفاده می شود.

برای هیدرولیکی کردن ساختمان هایی که از درب هایی با لولای ظریف استفاده می کنند جک های هیدرولیکی و مکانیکی مناسب نیست زیرا زیبایی درب را تحت تاثیر قرار می دهد.در چنین مواردی از جک های سطحی و نامرئی استفاده می شود که نیاز به زیر سازی دارد.

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود   تفاوت سیستم اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف

شرکت سیطره موفقیت امیدان (سما) علاوه بر فروش و نصب درب اتوماتیک پارکینگ ،با استفاده از متخصصان خود در زمینه تعمیر جک پارکینگ هم فعالیت می کند .

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]